11.1.14

Ciri ciri lelaki kasanova puihh

1. Pada awal perkenalan, dialah lelaki yang paling tulus mulus, apa sahaja yang kamu inginkan akan dipenuhi, walaupun kamu tidak pernah meminta darinya.

2. Beperwatakan kemas, bergaya macam sentiasa berduit, hakikatnya poket kosong, kalau ada duit pun, hanya modal permulaan untuk mengushar.

3. Lelaki kasaanova xpatuh pada janji, cara nya mudah, jika ada dating, perhatikan siapa yang akan sampai dulu.

4. Kalau dah kantoi kesilapannya or kecurangan, dia akan ada 1001 alasan untuk diberikan dan alasan yang paling sering di berikan ialah menyalahkan orang lain atau menyatakan manusia xlepas dari buat salah.. hahaha

5. mementingkan kekemasan diri dan barang dipakai, walupun barangnya ciplak dan x ori. namun jenama itu yang akan mengaburi mata si mangsa kasanova itu.

6. Baru kenal xsampai seminggu dia dh lebih, menyentuh tempat-tempat sensitif kerana sengaja ingin mengajak anda ke arah lebih jauh..

7. sebulan dua bulan dia dah pandai meminjam duit, alasan yang diberi sangat-sangat konkrit.. mangsa pasti tidak mampu menolak alasan itu. ditambah dgn rasa syg yang mula memutik..

8. Lelaki kasanova selalunya mempunyai wajah tampan. comel-comel, jambu-jaambu dan jiwang-jiwang.. mangsa selalu akn tertipu dgn paras rupa itu..ditambah mereka yang sudah sedia hensem ditacap dengan penampilan bergaya..

9. Jarang bercerita tentang keluarganya, kadangkala pekerjaannya akan ditipu tempat tinggal dia pun dia akan tipu..so hati-hati kepada gadis-gadis.

Blog Sehinggit.

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen komen berguna shj. Tq.