14.1.14

Pengalaman comel blogger newbie

Permulaan Menulis di Blog

Hye semua... Hari ni aku heppy sangat sebab aku dapat menulis di blog..haha. Sebenarnya aku dah lame ade blog, tapi aku jew yang malas nak post pape kat blog aku niyh..

Nak tahu sebab ape ?? sebab pada mula nye, aku menyampah tengok blog aku niyh.. Barai gilerr , da lar buruk.. Memang tak cantik ! Aku pulak tak reti nak edit blog niyh..

So, aku pown mintak tolong lar dekat "sorang kawan" niyh..Sorry, aku taknak lar menti0n name dye. Aku mintak tolong dye editkan.. tapi dye asyik tangguh jew. Dye kate dye malas lar, buzy lar, pening lar, ape larhh..

Hurmmmm, da taknak tolong tuw cakap jew lar.. so, daripada sini aku dapat pengajaran.. Kite tak boleh sentiasa bergantung terhadap orang lain.. Kite kene usaha sendri untuk dapatkan ape yang kite nak ! Tak semua kawan akn menolong kite kalau kite dalam kesusahan..

tapi Alhamdulillah, akhir nye sorang kawan aku niyh pulak, Atikah name nye.. dye yang tolong aku editkan template niy.. hehe, tapi dye pulak  tak taw nak letak lagu kat blog aku niyh.. Jadi, aku pown belajar sendiri letak lagu kat blog aku.. aku cari kat tutorial cara nak letak lagu..

Akhirnya menjadi.. Wahhh ! heppy gilerrr aku.. hahaha . So, niy lar rupa blog aku yang sekarang.. Bagi aku da cntik lar daripada yang dulu.. Aku harap korang pown anggap blog niy cantek..hehe. Aku rase setakat niyh jew lar untuk hari niy sebagai permulaan aku menulis di blog..

InsyaAllah lepas niy kalau aku tak buzy, aku akan post lagi di blog aku niyh..Okeyh, bye2 ! Assalamualaikum

Natasya Afriena

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen komen berguna shj. Tq.