26.11.13

Doa aku setiap lepas solat

Assalamualaikum dan selamat pagi bloggers yg dikasihi.

Hari ni aku nk kongsi doa2 aku dgn korang.

Setiap kli lps sembahyang fardu, aku akan buat solat sunat hajat 2 rakaat sbb aku ade byk hjt blm tercapai.

Setiap kali lps solat tu, aku doa kat tuhan spya ampunkan dosa2 aku dan kedua ibu bapa aku dan jauhkan kami dari azab neraka.

Aku jgk bc doa mnta kebahagiaan dunia akhirat.

Aku jgk bc doa belajar spya aku dilapangkan jiwa dan minda utk terima pelajaran.

Aku jgk bc doa bljr yg hafalan nabi2 dan ilham para malaikat tu.

Last sekali aku doa spya aku rjn, tekun, matang, bijaksana, cpt2 hbs bljr, cpt2 dpt kerja, cpt2 blh blk jumpa mak abah aku, n cpt2 blh kawen.

Kadang2 aku x nangis, kdg2 aku paksa diri aku utk nangis spya doa aku dimakbul tuhan.

Orang ckp kalo kite x nanges maksudnya hati kita keras cm batu. Sombong ngn tuhan. Aku x nk la cmtu.

Aku harap korang pembaca tolong same2 doakan aku. Aku perlu sgt2 doa korang.

Terima kasih sudi bc tau korang.

Slm syg,
Misz wati.

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen komen berguna shj. Tq.