28.11.13

Kenangan zaman sekolah2

Assalamualaikum blogwalkers yg dikasihi sekalian.

Korang suke x zaman sekolah2 dulu? Meh aku mulakan dengan kenangan pahit aku zaman sekolah dulu.

Mak aku cikgu. Ada sekali tu, ada suatu program jadi aku terpaksa tumpang hostel. Tanpa disangka2, senior2 aku budak hostel, mengata2 mak aku.

Ape perasaan korang. Sedih x mak korang dihina orang. Kalau korang x sedih, korang mmg pelik........

Cakap pasal kenangan manis zaman sekolah dulu? Aku x ingat. Haha teruknye aku. Kalo aku dah ingat, next2 entri aku kongsi ngn korang yek.

Sampai sini dulu. Terima kasih sudi bc. (:

Slm syg,
Misz wati.


2 comments:

  1. Visit you back n follow here. Bab segmen yg awk tanya tu most probably dh tamat. Tp hjng thun ni ramai je blogger yg buat segmen, Google jer, bila jumpa, join je la ikut syarat2 yg dikenakan. Welcome to be a blogger ;)

    ReplyDelete
  2. Hahai engku muzahadin . Tqvm for the info, n thnx sbb tinggal komen!

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen komen berguna shj. Tq.