27.11.13

Terima kasih mak. Syg mak

Assalamualaikum bloggers2 yg dikasihi sekalian.

Setelah sekian lama x sembang ngn mak, malam semalam mak aku kol aku. Mak aku mmg jenis tough love ngn aku. Bersembang mcm askar. Ganeh semacam. Aku pun anak sulung. So mmg x manje ok. Huhi.

Mak aku tanya, “Along mmg x buat tahajud eh?”. Adoi mati aku. Aku jawab, “Mane sempat mak, tiap2 mlm along study dari 11 mlm straight sampai subuh.”

Mak aku cakap, “Mane boleh camtu!”

Aku cukup terkesan dgn teguran itu. Aku malu kat mak. Maafkan aku mak. Aku mmg x guna. Aku janji tiap2 mlm lepas ni xkan tinggal tahajud lagi.

Terima kasih allah, kerana mengurniakan aku seorang ibu yg sgt kasihi aku. Mak, aku syg mak. Sgt2.  

Mak korang best x? Sampai sini dulu. Terima kasih sudi baca. (:

Misz wati.


No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen komen berguna shj. Tq.