23.11.13

Lenovo S890

Assalamualaikum blogger2 yg comel2 dan kacak2 tu.

Korang tgh buat ape. Hihi. Korang pakai henpon ape? Msti iphone kn. Xpun samsung galaxy. Xpun htc. Aku miskin blm keje lg. Aku x kaye cam korang. Xpelah. Aku br jer dpt henpon br. Fmly aku bg. Sukenye2... hihi. Ok ni nk kongsi psl henpon br aku ni mana tau korang pn duk ushar henpon baru.

Henpon aku ni dual simcard. Maksudmye blh psg 2 sim terus. Aku psg maxis ngn celcom lah kan. Die mula dijual di pasaran januari 2013 hari tu. Die adalah henpon touchscreen.
Tebal die 5 inci. Die ade wifi ngn gprs. Die ade bluetooth. Penting ni. Sng nk transfer mcm2.
Die ade kamera dpn dan blkg. Kamera dpn 8 megapixel mcm htc. Die jgk ade flash. Suke3. Sukenye aku sbb aku suke bergambar mihmihmih.

Henpon aku ni pkai android jelly bean. Tau x ape ke bende? Xtau pun xpe hihi.
Henpon aku ni blh sms, mms, email, blogging, ade gps, ade sokongan java, blh bkk youtube, bukak gmail, bkk maps, bkk google, ngn of course ade kalendar hihi.
Kaler henpon aku putih. Aku pkai casing ungu jarang. Comel x hihi.

Harge dia rm600+ shj. Fmly aku blikan henpon ni kt kdai direct d kat subang jaya. Kedai die ya allah ramai sgt org. Xpernah surut. Kedai die kecik je. Family org lain pun ramai dtg sini. Dgr citer kedai ni jual harga borong. Kire lg murah la dr kdai2 henpon yg lain.

Tulah citer henpon br aku. Aku bersyukur dan menghargai sgt pemberian fmly aku. Wpun bkn iphone, aku ttp akn jg henpon br ni elok2. Alhamdulillah. Cume satu aku sedih. Henpon dh baru tp henpon aku sunyi sepi xde sape kol xde sape msj. Ya allah, aku ni hidup zmn batu ke? Nilah rupe org single n available mihmihmihmih.

Slm syg,
Miszwati.

Credit to gsmarena.

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen komen berguna shj. Tq.