27.11.13

Kenapa tuhan x beri apa yg kita mau

Assalamualaikum dan selamat petang bloggers2 yg dikasihi.

Kenapa tuhan selalu beri apa yg kita x mau ye?

Aku seorang pelajar. Dh tentu aku perlu laptop utk siapkan assignment2 aku. 

Laptop lama aku dh usang pun. Bila menaip lama sikit mulalah dia panas lain mcm. Aku pulak klo buat assignment mmg lame. Aku fhm, laptop lama mmg mcm2lah sakitnya.

Aku dh selalu sebut2 hajat aku ni pd family aku. Aku bkn mnta utk suka2, tp utk buat assignment.

Tp family aku beri aku bnda lain. Diorang beri aku tablet lps tu handphone baru pulak sedangkan handphone lama aku belum rosak lg.

Aku bersyukur dpt semua tu. Tp assignment aku lg penting. Camane nk grad klu assignment x siap. Betul ke slh.

Aku mls bicara pnjg. Moga ada hikmah buatku. Mohon didoakan aku kawan.

Terima kasih sudi baca.

Yg sedang pedih ulu hati,
Misz wati.


2 comments:

  1. salam.singgah sini berehat.cerita anda syangat sedeh..btw saie dulu belajar x pakai laptop wlu kawan² semua ada laptop.. ^_^ ..skg da grad..

    ReplyDelete
  2. Ws. Cik alin, t kasih sudi singgah.
    Boleh kongsi cik alin dulu wt esaimen pkai ape yek? Desktop ke?
    Btw, jemput follow. Akn follow blog cik alin semula. Tkasih.

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen komen berguna shj. Tq.