23.11.13

Kenapa nk blogging tiba2 ni

Ada beberapa sebab:

Sebab dah tak ramai baca.

Sebab, lepas aku tulis blog, aku rasa gembira walaupun tidak dibaca.

Sebab dalam kepala aku penuh dengan benda nak cakap. Tp xde kwn nk dgr aku ckp. Fmly pn jauh je di perantauan. Dh bape taun x jumpe. Sedihnye.

Sebab aku nak sibukkan diri dgn cara mengarang.

Sebab aku rasa medium mcm blog kurang popular. Aku suka benda kurang popular.

Sebab dh byk tahun lepas aku ada kenangan manis, tapi aku tak catatkan. Rasa cam rugi je sebab kenangan manis itu menghimpit jiwa aku skrg.

Sbb aku suke blogwalking bc2 blog org mcm best jek. Sbb tu lah rs cm nk ader blog sndri pulaks.

Slm syg,
Miszwati.

Credit to Dandelinoid.

2 comments:

  1. Assalamualaikum.. Akak singgah sini.. Rajin-rajin berblog ye.. Nanti dapat ramaaaiii kawan.. hihi.. ^_^

    ReplyDelete
  2. Ws. T kasih byk kak sudi singgah dan bg tips tu. Insyaallah. Slm syg, wati. (:

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen komen berguna shj. Tq.