20.12.13

Gaya Bergambar Gadis-Gadis

Ada 6 gaya utama. Aku tak kesah gaya2 lain, gaya no 6 tu aku kesah. Sebab aku biasa nampak budak budak perempuan buat. Adik2, please jgn buat cam tu ye. Malu aku tengok. Tolonglah.

1) Bergambar di tandas
Gadis-gadis suka bergambar di tandas untuk meningkatkan keyakinan diri, teruja dengan cermin besar dan juga inginkan privacy untuk membuat aksi-aksi aneh.

2) Gambar membandingkan kasut
Gaya bergambar ini memang tidak asing lagi. Selalunya dalam sesi Girls Day Out, gadis-gadis akan 'all out' dan bergaya dengan memakai pakaian yang baru dibeli di Niichi termasuklah kasut baru.

3) Bercekak pinggang sambil membuat pis di mata
Aksi ini selalu dilakukan secara solo dan bukan berkumpulan. Aksi bergambar seperti ini menggambarkan keyakinan diri yang tinggi di samping menunjukkan mereka muat pakai baju saiz S. Entah apa kaitannya pun aku tak tahu.

4) Aksi pouting yang manja
Semua gadis pasti ada gambar pouting di Fesbuk mereka. Aksi ini dilakukan untuk menunjukkan imej seksi.

5) Bergaya dengan spek mata tangan
Aksi begini selalu dilakukan oleh gadis-gadis yang tertinggal spek mata ataupun contact lens.

6) Gambar menjelir lidah di antara dua jari
Aksi ini diberi nama Cunnilingus. Mengikut kamus gaya urban, gaya ini dilakukan bagi memberi hint kepada jejaka untuk melakukan sesuatu menggunakan lidah ke faraj mereka.

Faizal Rosly, Yang Penting Rupa.


No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen komen berguna shj. Tq.