8.12.13

Kenapa boleh rindu pulak ni

Salam.

Ni ada beberapa sebab kenapa kita rindu orang. Haha.

1. Kita suka berkepit dengan dia :
Kalau korang rindukan boyfriend korang, tiba-tiba rasa syahdu sebab korang nak berkepit lagi dan lagi sebab tak puas berkepit sekejap je. Tolong cakap tahniah kepada siapa yang telah berkahwin. Saya sangat jealous. Siang malam boleh berborak romantik romantik.

2. Kita rindukan natural odour dia :
Nama pun berkepit. Bila berkepit, natural odour dia mesti menusuk hidung. Tak kisah la kalau dia berbau harum, busuk mahupun terlebih cologne. Tapi apa yang penting kita rindukan dia sebab kita tak bau natural odour dia bila kita tak bersama dia. Dan pastinya rasa nak jumpa tu meluap-luap sebab dah tak sanggup menahan rindu.

4. Kita rindukan suara dia :
Haish bunyi suara dia yang garau tu mampu buatkan kita meremang bulu roma. Ungkapan seperti I Love You, I Miss You dan macam-macam lagi semestinya buat korang rasa rindu utk dengar live.

5. Kita rindukan dia sebab attitude dia :
Lain sangat bila seseorang itu dengan aweknya. Boleh dilihat bila diorang bersama dengan kawan kawan diorang. Yang pastinya memang lain dan korang akan merindui kelainannya itu sebab depan koranglah diorang nak romantik, manja, mengada-ngada merajuk, comel, buat-buat gedik dan macam-macam lagi. Depan korang jugaklah diorang akan bersikap over-protective dan sangat cerewet dalam sesetengah hal. Dengan korang jugak diorang akan jadi sangat sensitif. Mana ada lelaki sensitif. Except pondan. Kalau diorang takde, mulalah korang rasa pelik sebab takde orang nak ngusik korang macam-macam sampai korang penat layan.

Konklusinya disini, korang akan merindui seseorang tu berdasarkan kriteria kriteria di atas.

Terima kasih sudi baca. Haha.

Wassalam.

Credits to Aenafizi.

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen komen berguna shj. Tq.